Böj på benen..

..sträck på benen, svinga lite mer, kom igen nu! Har varit gympalärare idag och eleverna har hållt på med ringar, barr, räck och bom. Dom var fantastiskt duktiga, jag hade aldrig fixat alla övningar. Jag hade heller undervisat i kondition, styrka, bollsport eller dans, sådana ämnen som jag verkligen kan. Men det gick kanon och ingen bröt nacken!

Nu sitter jag och försöker fixa datoruppgiften som jag har gjort åt mammas kollega. Examinatorn hörde inte ljudet och jag har inte ljudet på denna datorn så hon måste spela in det på nytt och skicka det till mig. Hoppas att det blir klart snart så att jag får skicka in den sista uppgiften, en kanon bra film!

Undrar vad som händer ikväll?! Har inte en aning.. Hoppas på god mat och en kanon film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0