Choklad..

..i mängder har det gått åt när vi har bakat julgodis. Pepparkaksknäck, chokladbars, cornflakeskakor, hallonnougat osv.. Massor med gott!

Förövrigt har jag  inte gjort så mycket idag. Somnade inte förrän halv 3 i natt så jag tog lite sovmorgon. Låg och läste och kunde inte somna, hade ingen ro i kroppen. Konstigt!

Imorgon eller på torsdag åker jag till Skövde igen. Ska jobba på en skola som lärarvikarie i ca 2 veckor :) Hur kul som helst! Ska vikariera i Tyska, Svenska och Gympa. Mina tre bästa ämnen.. NOT! Men det ska nog gå bra, jag hade väldigt bra betyg när jag gick ut gymnasiet så jag oroar mig inte.

Nu måste jag fortsätta baka julgodis. Bilder finns snart på min bilddagboken för de som är intresserade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0