Det känns så tomt..

.. och svart i hjärtat. Saknar morfar enormt mycket redan nu. Det känns som om en del av mig är borta eller har försvunnit..

Igår var jag på begravning. Js morfar har gått bort och eftersom jag har träffat honom en hel del var det skönt att få komma på begravningen, få ett avslut. En mycket härlig människa full av humor och värme. Det var fint och hans bror och arbetskamraten höll fina tal som gjorde honom rättvisa.

Idag har jag kommit hem till Forsheda igen. Sover inte gott på nätterna så jag är väldigt trött. Hampus kanske kommer hit en sväng lite senare. Skönt att få prata med någon annan och få skratta lite. Behöver få ha lite roligt mitt i all sorg och saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0