En god jul..

..till er alla från mig. Har öppnat paket nu på morgonen. Önskade mig ingenting egentligen men jag har fått massor av fina saker. Plattång, tröja, wokpanna, halsband, pengar, böcker, nagelförlängning... Tack så himla mycket!

Har dessutom gett bort några julklappar. Syrran fick ett bäddset med Hello Kitty (såklart!), brorsan fick en bag in box som passade vinglasen han fick igår och mamma och pappa ska få gå ut och äta fint på restaurang (Vågar inte skriva mer om det ifall att de läsar detta). Mormor ska få ett fint halsband lite senare idag och J ska få en julklapp nästa gång vi ses (dessutom får han pris för att han är världens bästa sambo!).

Det enda som saknas är Morfar, och det är inte lite heller. Men julen är glädje och jag är glad att jag fick tillbringa mycket tid ihop med honom.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0