Här går det fort..

.. i svängarna. Skulle ha åkt till Skövde idag men icke sa nicke. Nu sitter jag i Forsheda och ska stanna här i natt också.

Var och hälsade på morfar vid 5 tiden och då fick vi reda på att han skulle opereras i kväll. Han hade haft så grymt ont under dagen så läkarna tyckte att det var dags att göra något, vilket är toppen! När han låg i Jönköping gjorde dom ju ingenting så det är skönt att han är hemma och att det äntligen händer grejer. Så vi (jag och pappa) fick ringa mormor och informera, sedan satt vi och pratade med honom tills sjuksköterskan kom och hämtade honom inför operationen.

Efteråt så åkte jag hem till mormor och lämande lite papper och pratade lite. Klockan hann bli strax efter 6 innan jag kom därifrån och eftersom killkvällen i Skövde börjar vid 8 så var det knappt att jag skulle hinna. Sen fick jag reda på att vi skulle vara ute hos Wester som bor ute i ingenstans (det tar nästan 30 minuter från Skövde, om inte mer) så sa jag att det inte var någon idé. Dessutom snöar det och är halt så det är bättre att köra imorgon på dagen när det är ljust och nyplogat. Sakta och säkert!

Så nu ska jag bara ta det lugnt.. Kolla på Bonde söker fru och Oskyldigt dömd innan jag kryper till sängs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0