Har inte hunnit..

.. uppdatera på ett tag. Har haft en hektisk helg, minst sagt. Det har hänt så otroligt mycket på bara några få dagar, nästan helt otroligt.

I torsdags så dog Jonas morfar Ingvar. Det var väldigt tråkigt men man får vara glad att han slipper lida och han kommer, med all säkerhet, till en bättre plats. Jag tror faktiskt att alla känner likadant, även om det är jobbigt för den närmsta familjen.

Min bil slutade dessutom fungera i torsdags så hela lördagen ängnades åt att laga den. Tack för hjälpen till Jonas och hans pappa Erik som hjälpte till att få igång den efter många om och men (det är inte lätt att få upp en stylad bil på en biltransport).

I lördags natt ramlade Marita och bröt armen så hon ligger på sjukhus nu. Jag hoppas att hon tillfrisknar snart och att allt blir bra!

Stackars min syster Petra som fick vara med under hela helgen, vi hade knappt någon tid att umgås på. Men vissa saker går inte att styra över.. Hälsade ju på morfar på vägen hem från Skövde, han var trött men glad att vi hälsade på. Det kändes bra..

Nu hoppas jag att veckan blir lite lugnare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0