Inte så lång..

.. sovmorgon idag. Lyckades komma upp i hyfsad tid. Måste vrida tillbaka dygnet nu, vill gå upp tidigt och kunna somna runt elva. Känner att det är på g nu. Det kommer bli bättre när jag fårr jobba också, det ser jag fram emot!

Idag står det inte så mycket på planeringen. Jag ska göra några fler julkort, stryka lite kläder, packa så att jag kan åka till Skövde, hälsa på mormor (och kanske morfar) och hjälpa mammas arbetskamrat med en datauppgift. Det blev visst en del ändå.

Just nu så längtar jag verkligen efter julen. Det ska bli så skönt när hela familjen kommer hem och alla är lediga så man har tid att hitta på lite saker. Det är ju rätt kört nu när alla kommer hem vid fyra och det är kolsvart ute. Men men, jag är inget stort fan av vintern. Skulle egentligen flytta utomlands till ett varmare land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0