Jag är så..

..hungrig att jag tror jag dör.. Tur att pappa står i köket och lagat spaghetti och köttfärssås! Gott gott gott!

Hade en kanon kväll igår! Hampus var här och så kollade vi på Wanted, med Angelina Jolie och åt Tacos med mina föräldrar. Sen åkte vi till Lagan och hämtade lite delar till Hampus Jeep. Sen åkte vi på småvägar hela kvällen. Kom hem runt 2-tiden i natt. Det är så jäkla roliga att åka lite terräng :P Det var precis vad jag behövde nu..

Idag har jag inte gjort så mycket. Gick en liten promand i morsen eftersom vädret var så fint. Sen åkte jag ut till Hampus och va med när han skruvade med bilen (alltid kan mna ju lära sig något nytt..). Nu är jag hemma och ska äta lite. Ska till stan med systeryster om en stund, hon behöver nya skor. Tänkte passa på att hälsa på mormor också!

See u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0