Jag tror att mitt..

..nya namn är läraren från helvetet. Jag förstår inte hur folk orkar vara lärare året runt. Eleverna tröttar ju ut mig efter en dag. De flyger runt i klassrummet, skriker och lyssnar inte det minsta. Ska man göra något nytt får man gå runt till varenda människa eftersom de inte lyssnade första gången man presenterade uppgiften. Jag blir tokig!

J har varit sjuk idag och varit hemma från jobbet och vilat. Inte bra för jag vill verkligen inte bli sjuk! Vet inte om det är matförgiftning efter julbordet eller om det är maginfluensa. Jag hoppas verkligen på det förstnämnda för jag tänker inte tillbringa resten av veckan inne på toaletten! Usch!

Tänkte laga lite mat nu, lagade stuvade makaroner och köttbullar innan. Men nu börjar jag bli hungrig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0