Nej, jag vill..

..inte bli sjuk nu. J är fortfarande sjuk och är hemma från jobbet. Hade också planer på att stanna hemma idag, mådde rätt kasst i morse tyvärr. Men jag gick upp, duschade varmt och tog mig till jobbet. Idag har dessutom alla lektioner gått över förväntan så det var bra att jag kom dit, även om jag har varit trött och mått dåligt.

Har hjälpt J at handla julklappar till sin familj också. Själv har jag bara mammsen och pappsen kvar, sen är jag färdig för i år :) Gillar inte att vara ute i sista minuten, det kan förstöra hela julen!

Har bakat pizza till kvällsmat. Toppen god med annanas, bacon och massa ost. Inte nyttigt men oerhört gott!

Nu fortsätter Titanic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0