Att inte bli..

.. respekterad och inte bli hörd är något som jag inte tycker om. Idag har jag haft en jobbig klass i syslöjd, ingen lyssnade och många betedde sig väldigt otrevligt. Jag slängde ut 2 stycken men det hjälpte inte det minsta..

Hade en klass i morse som var helt underbar. De gjorde det man sa till dom och följde instruktionerna till punkt och pricka utan några problem. Det är konstigt att 2 klasser i samma ålder kan skilja sig så otroligt mycket. Nästa vecka har jag blivit erbjuden att ha en årskurs 4:a  under en dag, det kan nog vara spännande för jag har aldrig jobbat med så små barn förut. Men vi får väl se, var ju på en intervju igår och den gick ganska bra så jag får förhoppningsvis ett jobb där inom kort..

Igår när jag kom tillbaka till Skövde mådde jag inget vidare, var trött, varm, snurrig och allmänt borta. Har inte sovit bra inatt heller så jag måste få vila ikväll.. Funderar på att inte åka tillbaka till Forsheda ikväll, kanske gör det imorgon eller så stannar jag här hela helgen. Det är inte roligt att tillbring så mycket tid antingen på ett tåg eller i en bil. Men jag ska fundera på det en stund till innan jag tar några beslut..

Nu måste jag snart hämta J på hans jobb. Jag lånade ju hans bil till skolan idag så han måste ha skjuts hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0