Busschaufför vore kanske..

..något för mig. Jag åker ju fram och tillbaka i landet precis hela tiden; varför inte ta med andra på färden?! Det kunde till och med bli lönsamt i längden..

Idag ska jag köra morfar till Jönköping där han ska strålas. Igår sa läkaren att strålningen skulle hjälpa mot smärtan ganska omgående så jag hoppas innerligt på det. När vi är klara ska jag tillbaka till Värnamo, byta till min bil och köra till Skövde. Om jag orkar senare i kväll ska jag vidare till Göteborg och sedan tillbaka till Skövde. Det kan bli många mil, vi får se.

Nu på morgonen har jag hunnit med massor; solat solarium (inte bra, jag vet!), lagt en ansiktsmask (får så himla torr hud nu på vintern), ätit frukost (mackor och juice) och surfat på internet. Dessutom hade jag TVÅ katter i sängen när jag vaknade imorse. De låg tätt ihop och värmde varandra och mina fötter och ben. Mysigt!

Nu ska jag sminka mig, borsta tänderna, packa det sista och bege mig till mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0