Fan fan fan..

.. nu är det inget som fungerar som det ska. Suck! Helgen var okej, festen va roligt och maten var god. Dock var jag relativt trött och sliten så humöret var inte på topp, trots drinkar och badande i tunna.

Idag blev det inte direkt bättre; Min första dag på jobbet och jag avskyr det redan! Trivs inte med de brukarna jag har fått tilldelade (man skulle få välja men det drogs väl in..), det är ingen fast tjänst utan ett vikariat (trots att de sa detta när jag ringde), arbetskamraterna är hemska (ingen vill vara där och de snackar massa skit om brukarna och varandra) och jag vet fortfarande inte vad jag ska få i lön (chefen var inte där och gruppchefen kunde inte sådant). Jag försökte lite trevligt förklara för gruppchefen att detta inte alls motsvarade mina förväntningar och hennes svar var nått i stil med att -du ska vara glad som har fått jobbet... Usch!

Jag tror faktiskt inte att jag ska gå tillbaka dit. Jag vet att jag måste ha ett jobb men detta var verkligen vidrigt och jag kommer må piss om jag måste jobba där. Då lever jag heller på mina sparade pengar tills de tar slut och börjar plugga igen för detta kommer aldrig att fungera. Tyvärr!

Åhh.. Jag avskyr det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0