Jag fryser..

..så in i norden. Det är kallt här hemma! Att komma ur den varma och goa sängen kan liknas vid att bada i en isvak; Vidrigt!

Idag ska jag inte göra så mycket, tänkte kanske åka och träna lite senare. Måste in till stan i vilket fall, ska gå til banken och sedan köpa ett par nya skor. De skor jag har nu är sönder; sulan har släppt och det är hål rätt in på flera ställen. Det är inte skönt när det snöar eller regnar ute och vattnet forsar rätt in på mina tår, som blir blöta och som leder till att jag blir sjuk! Jag behöver nya skor rätt och slätt.

Idag är det 2 dagar kvar tills jag ska få se Magnus Betnér. Det ska bli sjukt roligt! Nästa vecka ska jag och systeryster gå på bio för att se Patrik 1.5, den ska också vara riktigt rolig. Bara roliga saker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0