Jag har fått..

.. ett jobb i Gislaved! Jag var ju på intervju i torsdags och sent igår kväll ringde de och sa att jobbet var mitt. Har redan jobbat som personlig assistent så jobbet i sig är inget nytt men sen hänger det ju mycket på hur brukaren är och hur han/hon vill ha det runt omkring sig. Roligt att få ett jobb iallafall, det är en nödvändighet!

Idag har jag inte gjort så mycket. Gick inte upp förrän runt 10 när Mikael ringde och väckte mig. För en gångs skull så slutade samtalet inte med bråk och det kändes ganska bra. Just nu är vi inne i en fas där jag inte vill träffa människan, han lovar för mycket och jag blir besviken. Då är det bättre att strunta i alltihop. Men jag vet att han är en bra vän, när det verkligen gäller.

Jonas var ute med sina arbetskamrater igår, idag är han bara trött, så vi åkte till Prima vid 12-tiden och käkade en sallad. Sen köpte vi mat till Harry och gick en sväng på Rusta för att köpa julpyssel. Nu är vi hemma och städar lite, jag har dammat och Jonas diskar.. Om en stund ska jag bara lägga mig i soffan och vila.. Härligt!

Måste bara damma klart först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0