Jag känner mig..

..rätt okej faktiskt. Inte som härskare över världen direkt. Kanske mer som en liten prinsessa över Småland, så långt vågar jag sträcka mig.. Känner mig rastlös som fan, vet inte vad jag ska hitta på. Borde egentligen sätta mig i soffan, framför tv:n, kolla på när lammen tystnar och äta chips. Men: Nä..

Men jag skulle kunna tänka mig att hämta en cola ur kylen, ta med mig katten, få igång projektorn och kolla på en rolig film.. Kanske kan funka!

Imorgon åker jag till Göteborg till min lilla bror. Tidigt måndag morgon så ska jag hämta familjen på Landvetter, på tisdag ska jag jobba som lärarvikarie i Skövde och på torsdag ska jag på intervju i Gislaved. Fullt upp nu. Härligt!!!

Ni vet väl att mottot är: Allt som du gör kan jag göra bättre! Kör med det och ALLT löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0