Jag ser det snöar..

..och jag gillar det inte. Det är jättefint och supermysigt men just idag så kunde det kvittat. Mormor ringde för en stund sedan och vi ska inte åka till morfar idag, det ska tydligen bli snöoväder och blankis på vägarna. Tråkigt tycker jag, vill jätte gärna träffa morfar men vi åker dit en annan dag istället. Onsdag skulle kunna passa bra för då är systeryster också ledig.

Just nu ringer jag och försöker få tag på biljetter till Magnus Betnérs show Tal till Nationen. Han ska uppträda på torsdag i Skövde och jag vill så himla gärna se människan! Förutom att han är förbannat snygg och läcker, är han rolig och underhållande också! Hoppas att det finns biljetter kvar..

Ska in till Värnamo om en stund, ska äta middag hos mormor och sen ska jag skjutsa Jodie till tåget, hoppas att det inte är halt på vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0