Längtar efter..

..en varm och go säng. Var i Göteborg hos brorsan igår, gick på bio och drack öl. Filmen vi såg heter Max Payne, den får 5 av 10 i betyg (men endast för att huvudrollsinnehavaren är snygg, annars hade det blivit 3 av 10). Men förutom den kassa filmen så var kvällen trevlig. Käkade kinamat på ett mysigt lite ställe och tog 2 öl i biobaren. Staropramen; I love!

Hämtade familjen på landvetter vid halv 6 imorse, det var kallt och jävligt men vi tog oss hem till forsheda utan några problem. Sen sov jag ett par timmar innan jag satte mig på tåget mot Skövde. Tyvärr fick jag sitta och vänta i Jönköping en timme men nu är jag framme. Sitter med en filt över axlarna och gosar med min kanin Harry.

Ikväll ska jag på bio igen, Jonas har fixat biljetter till den nya bond filmen.. Hoppas att den är bra... Nu ska jag vila en stund, är helt slut i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0