Madde har satt nytt rekord..

.. på löpbandet; 5 km på ca 40 minuter. Det är förbannat bra med tanke på att jag inte har tränat på väldigt länge, har benhinneinflammation och den dåliga luften på gymet. Fy fan va grym jag är!

Ja, jag vet att jag inte borde springa med benhinneinflammation men det bryter alltid ut när det är kallt och den är kronisk så det blir inte bättre än så här. Hela vinterhalvåret i lumpen var ett helvete eftersom vi skulle ut på långmarscher med kängor som både är tunga och dålig passform på, då passade min benhinneinflammation inte riktigt in. Men även det klarade jag galant med bra vitsord och många härliga kompisar!

Nu ska jag baka en lyxig chokladkolapaj som ska ätas av alla som kommer hit i helgen. Jag lovar att den är to die for..

Var och hälsade på mormor efter träningen, fick fika som var smaskens. Morfar får förmodligen vara kvar på sjukhuset i några dagar. Pratade med honom i telefon och han verkade vara ovanligt pigg så han har det nog bra. Han försökte få mig till att smuggla in ciggaretter nästan gång jag kommer på besök (-men säg inget till mormor, hon vill ju inte att jag röker..!). Ha ha, han är för härlig min morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0