Madde som lärare..

..är ingen bra idé. Idag har jag varit lärarvikare i textilslöjd och hemkunskap. Det sistnämnda gick jäkligt bra (jag har ju trots allt kockgener från föräldrarna), men slöjd?! Jag fick knappt godkänt i syslöjd, jag tog hem mina projekt så fick mamma sy färdigt dem. Det gav mig ett VG i betyg men inga direkta färdigheter. Jag kan ju knappt trä en nål och nu ska jag visa hur man syr kläder?! Illa..

Lärarna jag har mött har varit helt åt helvete, jag kan förstå att eleverna blir omotiverade. De är inte trevliga, inte hjälpsamma och bara snackar en massa skit! Eleverna var ungefär likadana.. Men som man umgås.... Jag hoppas att skolan blir bättre för annars kommer många elever gå utan både betyg och kunskap! Sorgligt!

Var och såg Bond filmen igår, Daniel Craig är en riktigt heting :) På tal om het så ska jag gå och duscha nu..

Dagens bästa: Grattis Frida och Mikael till Er förlovning i Florida! Ni är rätt för varandra och jag önskar er all lycka, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0