Maddes bak- och chokladverkstad..

.. här idag öppnat i Forsheda. Man skulle nästan kunna tro det som jag och syrran har bakat och stått i. Har gjort en chokladkolapaj, chokladfudge och en chokladrulltårta. Allt till Erika och Jönssons inflyttningsfest på lördag.

Idag har jag varit med morfar på sjukhuset i Jönköping. Fick vara där mellan kl 9 och 16.30. Bara en lååång väntan hela tiden. Tyckte mest synd om morfar som hade ont och var trött. Vi ska dit imorgon igen och jag har lovat att köra. Åker vid 12 så det blir lite sovmorgon och när jag kommer tillbaka till Värnamo bär det direkt av till Skövde. När jag kommer till Skövde så kan det hända att jag åker till Göteborg (om brorsan har tid att äta med mig) och tillbaka till Skövde (Jonas ska hämta sin far på flygplatsen och vill ha sällskap). Det lär bli många mil imorgon så därför var jag tvungen att baka idag.

Tusen miljarder tack till lillastorasysteryster för all hjälp; Utan dig hade chokladen blivit brända tussar i soptunnan!

Nu måste jag vila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0