Maddes städservice..

..öppnar inom kort. Idag har jag städat hela huset, med hjälp av pappa och syrran förstås. I helgen blir det grymt mycket folk; 8 pers ska trängas här hemma. Det kommer att bli kul!

Tvättmaskinen går för fullt och det är nybäddat i flera sängar. Ska bli otroligt skönt att få gå och lägga sig, att krypa ner mellan rena och nytvättade lakan är bland det bästa jag vet. Helst ska det vara varmt och en snygg kille jämte också. Men katten får duga i natt, det värmer gott när hon ligger på magen och myser. Nackdelen är att hon snarkar och håller mig vaken.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon ska jag till Göteborg och hämta en bil med pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0