Man blir ju besviken..

..när man ger 110% och inte ens får 50% tillbaka. Idag känner jag mig lite trampad på, lite utnyttjad. Jag gillar det inte, inte det minsta! Tack systeryster för att du står på min sida. Jag tänker inte låta mig bli utnyttjad mer, nu får det vara nog! Om man bara duger som kompis när man hjälper till och finns till hands när det passar så kan det faktiskt kvitta.

Orkade inte åka till Göteborg idag. Jag har redan betat av mina mil på vägen för idag och eftersom jag inte är helt frisk än är det bättre att stanna hemma och vila. Har egentligen ingen lust att gå på festen imorgon, kunde lika gärna stannat hemma. Men då hade ju mina fina bakverk gått förlorade, det hade ju varit väldigt synd.

Nu ska jag gå och lägga mig. Huvudet gör ont och kroppen är stel. Imorgon måste jag må bättre, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0