Mina drömmars man..

..såg jag uppträda igår. Magnus, snyggingen, Betnér. Härliga människa! Sjukt rolig och grymt söt.

Idag har jag inte gjort mycket. Både syrran och jag vaknar rätt tidigt eftersom kaninen Harry flyger runt som en virvelvind! Han vill ha sällskap och när man väl kommer upp så lägger han sig i buren för att sova, tråkmåns! Nu ligger både han och syrran och sover, syrran i soffan och Harry i buren. Roligt sällskap va?!

Har gått på stan en sväng eftersom inte bilen startar. Tänkte att vi kunde åkt till maxi och spanat in de nya affärerna, men eftersom bilen inte vill åka någonstans och det är för långt att gå får vi göra det en annan dag. Hittade inget på stan heller.. Skulle köpa like nudlar för att göra wok men kom hem med 2 matkassar fulla med onyttigheter istället, dessutom glömde vi nudlarna.. Ha ha.. Huvudet hänger inte alltid med..

Nu ska jag kolla lite på tv och väcka systeryster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0