Mysig kväll..

..framför tv:n. Har kollat på ensam mamma söker (visste redan i förväg vilka killar som skulle väljas) och nu kollar jag på Wallander. Har haft en riktigt bra helg, mycket roligt och mysigt! Har redan bestämmt att jag ska spendera nästa helg i Skövde, jag längtar efter J och Harry.

Nästa vecka ska jag, mamma, syrran och kusinen Sarah baka julgodis. Mys på hög nivå när det luktar choklad i hela huset och man har en kopp med varm glögg jämte sig. Jag längtar faktiskt efter julen, det brukar kännas jobbigt och överreklamerat men i år ser jag fram emot den. Vill fira med min familj, mysa och prata som alltid!

Imorgon ska jag till jönökping och hälsa på morfar på sjukhuset. Hoppas att han är pigg och inte har alltför ont! Hoppas hoppas hoppas!

Har tagit många fina bilder i helgen, kolla på min bilddagbok så får ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0