Nu börjar vi om..

.. på nytt igen. Jag har tackat nej till jobbet, hur mycket jag än behöver ett jobb så ska man inte behöva bli utnyttjad. Hela min familj står bakom mitt beslut och det betyder allt för mig. Bröt ihop totalt igår, jag har verkligen haft ett riktigt dåligt år och igår föll allt samman. Skolan funkade inte, Skövde funkade inte, Värnamo funkar inte; Ibland känns det som om jag inte har någonting. Att jag inte duger.

Jag är så glad att jag har min familj, det är ni får mig på fötter när jag ramlar.

Idag mår jag bättre. Känns som om 5 ton har försvunnit från mina axlar sen igår. Det är inte bara jag som mår dåligt, alla har sina nedgångar i livet och det är bara att bita ihop. Jag är lyckligt lottad som har många människor som älskar mig för den Madde jag är. När jag tänker efter så är det faktiskt väldigt många människor, för att inte glömma mina underbara katter och min vackra kanin!

Nu ska jag bygga upp en vardag som fungerar för mig. Jag behöver fasta rutiner så att jag kommer upp på morgonen, så att jag verkligen äter middag och så att jag kommer iväg till gymmet; så att min kropp kommer att må bättre.

Jag ska börja idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0