På resande fot..

..hela dagen lång. Etersom det har blåst här nere i Småland så var tåget 45 minuter för sent och jag missade bussen till Forsheda. Fick sitta och vänta i 30 minuter på nästa och det var ganska ohärligt eftersom jag var blöt om fossingarna och frusen som fan. Var inte hemma förrän kl 15.20 ungefär, några timmar försent, men okej..

Idag har jag också:
Varit i Gislaved med mammsen, köpt julpyssel.
Kört systeryster till ridningen, och hämtat henne förstås.
Handlat massa mat till mammas elever.
Hälsat på hos mormor och morfar, ska dit igen på torsdag.
Druckit starkglögg (äcklig!!) och ätit mackor.

Nu är jag helt slut så det är dags att hoppa upp i sängen och bädda ner mig och katten för natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0