Tänk att få vara..

..lika elak som House utan att behöva lida för det efteråt. Bara för en dag eller så. Kunde ha varit ganska roligt att testa på eftersom jag helst undviker att vara elak annars.

Sitter som sagt och kollar på den elake läkaren. Har precis gjort klart en film åt pappa som han ska lämna in. Fusk, jag vet! Men vem skulle inte hjälpa sin pappa när han själv inte är så teknisk och du kan fixa uppgiften på 30 min?! Jag har inte dåligt samvete för det..

Imorgon ska jag till Jönköping och hälsar på morfar. Åker vid 12.30 ungefär, ska iallafall hämta mormor då. Hoppas på att systeryster ska följa med också, men vi får väl se hur hon mår och vad hon har planerat för morgondagen. Skulle behöva ta lite kort för att uppdatera bilddagboken också, det var länge sedan nu.

Nu är reklampausen slut.. Åter till tv:n..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0