Varför kan inte jag..

.. få vara frisk och få börja träna igen? Alla muskler försvinner ju ifrån mig, det märks både i vardagen och på vågen. Inte bra att gå ner i vikt, jag vill ju vara stark och muskler väger mycket! Snälla förkyldning, låt mig va!

Idag gick jag inte upp ur sängen förrän runt halv 1. Pratade i telefon med Niclas runt 12, han har köpt lägenhet där han får flytta in i slutet på december, Grattis! Ska komma på husesyn så fort det går, jag är nyfiken! Sen ringde de från gislaved och jag ska träffa 3 brukare på måndag så får vi se vem jag ska jobba åt sen. Rätt spännande faktiskt, jag hoppas bara att jag blir frisk tills dess.

Idag ska jag inte göra någonting var det tänkt. Funderar på att gå en promenad om jag kan få huvudvärken att släppa. Sen ska jag bara läsa och kolla på Bonde söker fru. Kanske ska göra som igår och ha datorn i knäet när man sitter framför tv:n för då kan man chatta med massa trevliga människor samtidigt. Igår chattade jag med Fidde, Stefan och CJ; bara trevliga människor med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du åka skidor/bräda på vintern?

I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??



Ha det bra!

2008-11-13 @ 19:05:54
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0