Din dryga jävel..

.. till läkare, jag har suttit och väntat i 20 minuter på att du ska lyfta luren och vilja träffa mig och min syster för att reda ut vad som är fel med oss. Båda har ont i halsen och jag misstänker halsfluss. Nä, ni är inte tillräckligt sjuka är det enda svaret jag får. Jag ger mig INTE! Vi fick komma på provtagning så jag har idag haft nöjet att få en lång tops nerkörd i halsen. Härligt! Not..

Hoppas på ett snabbt svar. Jag vill inte ha ont i halsen i 20 veckor till nämligen. Läkarhelveten! De borde verkligen få läsa pedagogik under sin utbildning, eller åtminstone få lära sig vad empati innebär. När man är sjuk ska man ju inte behöva kämpa för att få vård eller? Det är ju just då man inte orkar kämpa.

Tur att jag inte är lika dåligt som systeryster. Jag orkar göra saker, typ laga mat och städa. Något jag borde göra just nu faktiskt, städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0