En dag i..

.. mitt liv ser så himla olika ut. Just nu är jag inne i en sovmorgonsfas, går inte upp före halv 9. Ganska konstigt för jag har alltid tyckt om att vara uppe på morgonen, men nu när man inte har något jobb så känns det jobbigt att gå upp för tidigt för då är det bara fler timmar som måste fördrivas innan man får sova igen. Dumt resonerat, jag vet!

Idag har jag varit och tränat, styrketräning och lite kondition i trappmaskinen. Jag ångrar inte att jag köpte ett gymkort, det är guld värt när man inte har annat att göra. Varför inte bli biff när man för en gångs skull har tid menar jag :)

På måndag ska jag provjobba på en krog i Värnamo, det ska bli så jäkla roligt och förhoppningsvis kan dom ge mig jobb iallafall några kvällar i veckan. Bra bra bra!

Idag har jag hört från en gammal kompis också, lite roligt tycker jag. Dessutom har jag fortsatt att dissa Mikael, en jävla idiot helt enkelt. Men någon som inte är en idiot det är Jonas. Jag längtar så att jag håller på att bli tokig! Sakna, massor!

Nu ska jag sova.. Har lyckats fördriva ytterligare en dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0