Har inte..

.. velat skriva på ett tag. Dels kunde jag inte när jag åkte till Polen och delas har jag inte velat efteråt.

Polen var bra, sköna behandlingar där inpackningar, massage och manikyr ingick. Köpte lite sprit till både mig själv och till min lilla bror. I söndags körde jag mamma, pappa och systeryster till flygplatsen. Dom åkte nämligen till Alanya i Turkiet. Vädret har varit sådär men de verkar ha det bra. Ska hämta folket kl 05.00 på måndag morgon. Ska sova hos brorsan i Göteborg så slipper jag åka så långt.

Detta innebär alltså att jag har varit ensam hemma hela veckan. Alla som känner mig vet att jag inte riktigt kan hantera det där med ensamhet. Jag tänker för mycket och blir allmänt konstig. Så även denna gång. Jag behöver verkligen människor runt omkring mig hela tiden. De behöver inte prata, bara de finns där är jag nöjd. Fast på något sätt så tror jag att det har varít nyttigt för mig, jag har kunnat reda ut en hel del med mig själv och nu känns det faktiskt ganska skönt att sitta här själv.

Har naturligtvis inte varit helt ensam hela veckan. Har träffat Frida, Fidde och Mikael några korta svängar under kvällarna. På dagarna har ju mina underbara katter varit hemma så tyck inte synd om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0