Har lugnat ner mig..

..efter gårdagens vilda diskussion om läkarnas inkompetens. Idag mår jag lite bättre (har ätit bafusin så halsen är bedövad) och jag känner mig piggare. Har varit ute på en liten promenad och lagat god mat. Maten bestod av ruccolasallad med stekta potatisklyftor, squash och halloumiost. Till detta gjorde jag en god vinegrett med olja, vinäger och houng. Lätt och snabbt, men väldigt gott.

Tänkte dammsuga lite här hemma, det kan behövas. Kanske rengöra nåra bilar åt pappa. Hjälpte till att tvätta 2 nyinkommna bilar igår, det var jobbigt men också roligt att få göra något. Känner att kroppen behöver röra mer på sig. Om halsen känns bättre imorgon så ska jag åka och simma i badhuset. Efter simmet så ska jag ligga i bastun och njuta.. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0