Härliga hemmakvällar..

.. med familjen är vad som väntar. Igår träffade jag Frida en sväng, vi lagade mat som var kanon god och till efterrätt fick vi hemlagade biskvier som var helt underbara! Mm.. Snacka om att jag var mätt sen eller?!

Ikväll skulle jag ha träffat herr Mikael. Han har tjatat i flera veckor om att vi ska träffas, men alldeles nyss så fick jag ett meddelande där han skrev att han skulle på fest istället. Kunde du inte sagt det lite tidigare så att man hade hunnit planera in något annat? Det är ju trots allt helg och man vill gärna ha lite framförhållning i sin planering. PUCKO!

Men en hemmakväll men familjen funkar också fine! Snygg-brorsan är ju hemma (med slips och skjorta på..) så jag lider ingen nöd. Fast det tänker jag inte säga till puckot själv, honom ska jag ta mig fan skälla på :) Det är ganska kul faktiskt! Kanske ska upp till stallet med Syrran sen, ganska mysigt att gå och klappa på hästarna faktiskt. Dom gör så att man blir lugn inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0