Hästar i mängder..

.. har det blivit de senaste dagarna. Syrrans sköthäst har flyttats till ett stall med flera söta hästar. Jag har fått rykta och sköta om hästarna, mycket roligt faktiskt..

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och tagit det lugnt. Halsen känns som om den vore full av taggtråd, det gör ont! J kom imorse, han hade kört sin far till flygplatsen så sen åkte han direkt från Göteborg hit. Mycket trevligt. Tyvärr är han också förkyld så nästan hela familjen ligger i soffan och är sjuka. Ganska soft faktiskt.

Ikväll ska va äta hemmagjorda pommes och bearnaisesås så jag ska jobba på att få mina smaklökar till att fungera innan kvällen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0