Inte bra..

..att ha ont i halsen när man ska provjobba. Igår lät jag som en fågelskrämma när jag pratade så idag ska jag vila min röst tills jag åker till jobbet. Hoppas verkligen att jag får jobbet och att jag inte gör bort mig helt totalt. Är redan lite nervös..

Igår var jag ute och åt pizza med Fidde, har inte träffat honom på nästan 2 år tror jag. Det var i vilket fall som helst jätte roligt att få träffa honom och vi hade massor att prata om (man hinner ju göra en hel del på 2 år..). Vi bestämmde att vi skulle åka och bowla någon kväll när vi är lediga, det ser jag fram emot; Jag älskar att bowla! :)

På onsdag åker jag till Polen, härligt! Ska på spaweekend med chokladinpackning, massage, bubbelpool och massa annat gott.. Lyxigt med andra ord!

Nu ska jag förbereda mig mentalt inför jobbet. Jag kommer att göra succé.. ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0