Jag hoppas..

.. att jag snart har ett jobb. Jag börjar bli väldigt orolig att jag inte kommer få något jobb, aldrig någonsin! I och med att Volvo väljer att sparka en massa medarbetare kommer det påverkar industrin runt värnamo också. Lågkonjunkturen kommer göra det svårt för mig att få ett jobb, vilket känns lite trist.

Har skickat in hur många ansökningar som helst, men hittills inga svar! Har varit på intervju idag, så nu är jag uppskriven på vikarielistor inom barmomsorg och skola i Värnamo. Hoppas att jag iallafall får ett vikariat till att börja med. Bara något att göra, vad som helst! Jag är sjukt trött på att sitta hemma och inte göra något...

Nu ska jag: Laga lite mat. Titta lite på tv. Leta fler jobb. Gå en lång promenad för att få ett positivare tänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0