Jag kanske skulle bli..

..en hemmafru. Förutom att jag skulle dö av tristess skulle det egentligen passa mig ganska bra. Ta hand om mat, tvätt och städ. Samt gosa med kaninen Harry. Det är precis vad jag har gjort idag. Just det; Har kollat på målaren som målar om vår balkong också, himla trevlig prick. Har lovat att han får gå igenom lägenheten imorgon så att han slipper bygga ställning för att komma upp på vår balkong, som ligger på andra våningen.

Har sökt ytterligare två jobb idag. Som butiksmedarbetare på lantmännen och som förskollärare. Imorgon ska jag söka jobb som vårdbiträde på några olika ställen, men dom tar inte emot ansökningar via internet så jag måste hitta en skrivare för att åtgärda problemet. Ska dessutom på intervju hos kommunen på torsdag. Förhoppningsvis leder det till att jag får vikariera som lärare, dagisfröken samt vårdbiträde.

På onsdag ska Harry kastreras så jag skämmer bort honom lite extra just nu. Hoppas att allt går bra och att han vaknar från narkosen och är frisk och pigg.

Nu måste jag ta upp äppelkakan ur ugnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0