Jag vill ha..

..ett jobb och en lägenhet (eller hus eller husvagn eller stuga). Kollade runt på blocket tidigare idag och hittade en dam som hyr ut ett hus för en billig penning. Det ska hyras ut över vintern och det är ett mycket gammalt hus där möbler från förra århundradet finns kvar. Kanske skulle passa mig, ska prata med mamma om det i eftermiddag eftersom hon har bättre koll på hus än mig.

Undrar hur tentan ska gå imorgon, jag är faktiskt nervös redan nu. Får hoppas på det bästa helt enkelt! Det blir sista kursen jag läser ihop med denna klassen och det känns faktiskt bra. Det är svårt att hitta bra kompisar att umgås med utanför skolan när man inte bor på orten, utan 10 mil därifrån.

Hoppas att någon kommer hem snart för jag känner mig sjukt social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0