När jag blir stor..

...ska jag glida runt i en Corvette och dricka champagne på helgerna.

Nix pix. Jag kör redan runt i en corvette, det är förmånen man åtnjuter när man har en far som handlar med just denna sortens bilar, och champagne tycker jag inte om. Däremot tycker jag väldigt mycket om cola, men bara Coca Cola.

Undrar varför jag skrev detta? I brist på annat vettigt kanske? Har precis kommit hem från en promenad med min syster. Vi har hälsat på hennes två sköthästar, Micra och Mallard. Mallard ska avlivas om några veckor så vi skämmer bort honom med morötter och äpplen nu. Väldigt fina hästar som jag har stor respekt för..

Ikväll börjar en ny serie med hunken och husguden; Mikael Persbrandt. Lite för gammal för mig, jag vet! Men å så snygg.. Det är han, Magnus Betnér och Vin Diesel som är favoriterna sedan några år tillbaka. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0