Bränd! Never ending story..

Solen tar alltför bra nu på våren. Idag har jag lyckats bränna både näsa och hals, av alla underliga ställen. Vad man än tar på sig så skaver det mot halsen, det svider och gör ont! Hopplöst! Jag ska önska mig bruna pigment i födelsedagspresent..

Idag har jag jobbat. Från klocka 10 till klockan 17. Det var underbart med en sovmorgon, precis vad jag behövde! På dagis gick allt kanon, ungarna var mysiga och vädret klockrent! När jag slutade åkte jag till stan och gick en promenad med Micke (ska förresten på grillfest hos honom i morgon så jag har 2 fläskfiléer liggandes i marinad i kylen, smaskigt!). Efter promenaden åkte jag hem och läste lite i syrrans bok, boken som filmen twighlight är grundad på, som är fruktansvärt bra! Jag är helsåld..

Nu sitter jag i sängen och ska snart sova lite.. Så skönt! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0