Bus, sol och riktig vår!

Nu har jag kommit hem från en dag full av lek och bus ute i solen. Barnen på dagiset är så mysiga, de vill att jag ska vara med och leka hela tiden. Gick ut direkt efter frukosten och sen gick vi bara in en kort stund för att äta middag och sen direkt ut igen. Härligt!

Tänkte strax gå ut och lägga mig i solen en liten stund, det är verkligen vår ute nu! Ligger man på baksidan så blåser det ingenting och det känns nästan som sommar,åhh vad jag längtar dit! Idag hade jag dessutom ingenting inplanerat vilket känns otroligt skönt, skulle dansat med läraren är sjuk och jag har ingenting emot att bara ligga hemma och slappa. Kanske dyker upp någonting lite senare, vi får väl se vad som händer!

Sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0