För mycket fritid?!

Är redan hemma från jobbet. Fick öppna på dagiset idag och då får man sluta tidigt.. Alldeles för tidigt tycker jag! Gillar inte att ha för mycket fritid, då måste man ju jaga runt för att hitta något att fylla ut tiden med.. Kan inte sitta still utan något vettigt att sysselsätta mig med!

Funderar på att ta en tur till stan och försöka hitta några böcker på biblioteket. Var där igår men då var de utlånade så jag ska försöka på bibilioteket på min gamla gymnasieskola. De ska finnas där, hoppas bara att man får låna och att ingen hinner före idag också!

Måste äta något första bara, börjar bli van vid att äta middag kl 11.30 eftersom vi gör det på dagiset. Magen kurrar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0