Fullt upp..!

Har haft fullt upp så bloggen prioriteras inte just nu.. Jobbar på dagarna, träffar kompisar på kvällarna, tränar emellanåt och däremellan ska man hinna sova, äta och träffa familjen också. Tror att jag får försöka stanna hemma någon kväll snart, bara slappa och ta igen mig..

Igår var jag hos Kim och kollade på sex ande the city-filmen, den var otroligt underhållande. En film man kan skratta, men även bli ledsen till. Riktig tjejfilm med andra ord!

Nu ska jag snart iväg och jobba. Skulle egentligen varit ledig idag men igår kl 16.30 så ringde de från ett annat dagis och ville att jag skulle jobba, inga problem svarade jag! Så jag jobbar från 8.30-16.15 troligtvis.. Så är det att vara vikarie, man blir inringd lite när som. Funkaar rätt bra överlag, bara lite svårt att planera ibland!

Nu måste jag åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0