Har inte haft tid..

Kass uppdatering börjar bli vanligt nu. Jobbar för fullt så jag har inte riktigt tid. Inte roligt att sitta vid datorn på kvällarna heller, speciellt inte när man har jobbat en hel dag. Då vill man hellre få något gjort eller träffa kompisar.

Tillbringade en stor del av helgen i bilen: Åkte fram och tillbaka till Jönköping några gånger. Var på Elmia och åkte runt i stan efteråt. Var på jeepträff under fredagen. Åkte till Skövde på söndagen. Åkte offroad i måndags och återvände till Forsheda på kvällen. Igår åkte vi och lämnade en bil som växellådan hade skurit på utanför Älmhult efter jobbet. Fullt upp och massa bilåkning hela tiden. Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske kolla på film ihop med Kim..

Började jobba redan 06.30 idag och egentligen skulle jag ha varit ledig imorgon men eftersom det är en som är sjuk så får jag hoppa in mellan 10-17. Men mig gör det inget, då blir det heltid denna veckan också! Perfekt!

Kanske ska ta en promenad ute i solen?! Tänkte åkt in till stan och tränat men gymkortet har gått ut och jag tänkte vänta lite med att köpa ett nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0