Härlig fest! :)

Vilken fest det var igår! Hade så himla roligt i mina rosa (!) kläder! Fick god mat, hade roligt sällskap och drack massa goda cider. Bra jobbat Kim! Fler sådana fester..! Har lagt ut lite bilder på facebook så ni får kika in där och kolla..

Idag har jag inte gjort alltför mycket, är rätt sliten så jag har mest tagit det lugnt! Gick faktiskt upp runt halv 10 även om jag kom i säng väldigt sent. Plus i kanten för det! Blev lite småbråk igår, såna onödiga saker som tydligen måste diskuteras trots att man är på fest och ska ha roligt. Onödigt men tydligen nödvändigt..

Ska till Kim och kolla på alla kort från igår, hon tog ett gruppfoto som jag är nyfiken på att se.. Ska jobba imorgon så jag tänkte vara hemma rätt tidigt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0