Jag bara åker runt..

Det blev en riktigt lugn kväll, var inte hemma så mycket bara! Först åkte jag till stan och handlade ihop med mamma och sen gick jag en promenad med en kompis. Tog en glass på vägen också, en magnum temptation som var otroligt god! Mums!

Sen åkte jag hem och åt en liten snabb kvällsmat och sen åkte jag ut till Kim och vidare till Mattias verkstad där han och Hampus fixade med Hampus volvo som ska vara fin innan Elmia nästa helg. De hade en del kvar att göra men de kämpade på och jag tror nog att resultatet kommer bli kanon!

Nu har jag varit hemma en bra stund. Sitter och surfar, mailar och chattar lite.. Lagom soft sådär! Men nu ska jag iallafaall försöka sova! Skönt..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan Madde!

Inne och läser lite då och då, roligt att höra vad du gör på dagarna:) Hur är det annars? Roligt att du får jobb men tråkigt att du inte kan planera för att de kommer snabbt inpå. Aja, hoppas vi ses snart!

kramar Cissi

2009-04-03 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0