Lungt och stilla..

Efter en ovanligt lugn dag på jobbet, sitter jag nu i soffan och bara är. Har inget speciellt att göra och just nu känns det faktiskt ganska bra. Slutade kl 14 och efter det har jag ringt massa samtal, rapporterat in alla mina timmar och ätit glass med frusna hallon och mango. Soft?! Japp!

Igår var jag hos Hampus och fick åka lite traktor. Höll honom sällskap när han körde gödsel mellan Hånger och Dannäs.. Tycker faktiskt att det är rätt kul, det skrumpar och har sig, men med rätt sällskap så är det roligt! Fick dessutom köra hela vägen hem från Dannäs själv, det är inte alla som har kört en lamborghini! :)

Senare på kvällen blev det pizza ihop med Micke, Peter, Kim, Mattias, KP och Fanny.. Gott och trevligt!

Nu får jag nog hitta på något att göra innan jag blir vansinnigt rastlös. Tänkte faktiskt åka in till biblioteket och låna några böcker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0