Lyxigt värre!

Har legat och lapat sol i nästan en timme nu. Syrran har klippt mig ute och noppat mina ögonbryn. Känns så lyxigt att bli fixad, nästan som på salong.. fast bättre :) Tänkte snart ställa mig i duschen och lite senare ska jag sminka mig och bli fin. Ikväll ska jag på Kims 20-års fest, Micke kommer och hämtar mig strax efter 5.. Ska bli så himla roligt!

Idag har jag varit och tränat, gick upp vid halv 9. Så himla gott att komma upp i vettig tid trots att det är helg. Efter träningen var jag och hälsade på Micke och körde lite truck på han jobb. Det gick förvånands värt bra, lite lkurigt när man skulle backa och svänga och sen köra framåt och lyfta gafflarna, men väldigt roligt!

Måste måla mina naglar också, kanske ska be systeryster?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0