Min lediga torsdag..

Har varit vaken några timmar. Är ledig från jobbet idag, eller ja, ska vara det varje torsdag men oftast så är någon sjuk eller ledig så att man får jobba ändå. Gillar att jobba, och gillar pengarna också, så det brukar inte vara några problem. Men idag får jag vara ledig som sagt..

Ska ut och hälsa på Hampus en sväng, kanske åka lite traktor.. Kanske träffa Kim en sväng ikväll, vore väldigt trevligt!

Igår var jag iväg och hämtade en corvette med pappa. Växellådan hade rasat på den så vi lämnade den till en kille utanför Älsmhult för reparation.. Micke fick också följa med och sen fick han även följa med på en promenad runt kvarnagården och till sist lite glass när vi kom hem igen..

Nu måste jag hita lämpliga kläder..

Kommentarer
Postat av: Petra

ja tycker du uppdaterar ganska dåligt :(

2009-05-06 @ 10:40:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Uppdatera!!

Uppdatera!! ;)

2009-05-11 @ 11:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0